czwartek, 28 kwietnia 2016

Me, myself & I!




POL: Cześć! Nazywam się Klaudia i jest to blog poświęcony mojej największej pasji - podróżowaniu. Od małego uwielbiałam chodzenie po lasach, parkach, zwiedzanie, bieganie z plecakiem i od pierwszego lotu samolotem zakochałam się w tej wolności.. Od zawsze chciałam coś takiego zrobić, ale szczerze mówiąc zawsze było jakieś ale - co ludzie będą mówić za moimi plecami, co jak się nie uda, co jak.. I tak w kółko. Jednak dosyć niedawno dostałam mocnego kopa od życia i postanowiłam, że życie jest po to, żeby robić to co się kocha. A ludzie gadali, gadają i zawsze będą gadać. Także witam Was wszystkich na mojej stronie i mam wielką nadzieję, że ze mną zostaniecie! Przede mną jedna z większych przygód do tej pory - Ameryka. Nie ukrywam, jestem ogromnie podekscytowana i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć wszystko na własne oczy. 


ENG:
Hi everyone! My name is Klaudia and this page will be completely devoted to my biggest love and hobby - travelling. I was always an active child and I always loved to discover new things, places. I can still remember my first flight and I think this was the moment when I started to realise that this is something I really, really love. Freedom. I've been planning to set up a page like this for a long time, but I was always concerned about what other people are going to say, what if it doesn't work out etc. However, nearly three weeks ago life gave me a lesson I will never forget - to do what you love. Life is short and we should appreciate every moment. And this is exactly what I'm going to do. So, I hope you will stay with me, as there are many things I would like to share with you all! I'm heading to America soon and I absolutely cannot wait to see everything with my own eyes!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz