piątek, 7 października 2016

POL: WAKACJE W AMERYCE? JAK?

Cześć kochani!
Wróciłam i mam Wam dużo do opowiedzenia, ale myślę, że najlepszym pomysłem będzie po prostu zacząć od samego początku. Wielu z Was pytało i nadal pyta mnie o moją podróż, jak ja to wszystko zorganizowałam, gdzie pracowałam.. Ogólnie mówiąc, jak to się stało, że wylądowałam w Ameryce? Ten post będzie odpowiadać na najczęściej zadawane pytania i miejmy nadzieję sprawi, że wszystko będzie dla Was łatwiejsze, jeżeli zdecydujecie się wyjechać (jeśli wciąż się zastanawiasz, czy powinieneś wyjechać, to powinieneś!).

Pierwszy i najważniejszy punkt! Aby wyjechać, trzeba być STUDENTEM. Niestety, program J1 jest dostępny tylko dla studentów.

Jesteś studentem? Chcesz wiedzieć więcej? Czytaj dalej!

Pierwszy krok!Wejdź na https://www.campamerica.pl/ i zarejestruj się już dzisiaj! Zostaniesz poproszony o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i sekcje takie jak:
  • Dane osobowe
  • Dane kontaktowe
  • Dane paszportowe i loty do wyboru
  • Język i aktualna edukacja
  • Historia edukacji
  • Historia pracy

Dodatkowo, będziesz musiał nagrać  filmik wideo, w którym powinieneś powiedzieć nieco więcej o sobie, swoim hobby i zainteresowaniach oraz przede wszystkim, dlaczego chcesz wyjechać! Wszystko to wymaga czasu, zwłaszcza, że ​​naprawdę powinieneś wypełnić każdy punkt najlepiej jak to tylko możliwe. Ten punkt przede wszystkim odnosi się do historii pracy i doświadczeniach zdobytych w ciągu kilku ostatnich lat. W ten sposób znajdziesz idealną pracę dla siebie. Więc daj sobie trochę czasu!

Jedną z decyzji jakie musisz podjąć to to czy chcesz pracować jako counsellor czy jako campower. Counsellors pracują bezpośrednio z dziećmi, dbają o nie oraz przede wszystkim upewniają się, że dzieci spędzą najlepiej jak tylko mogą czas na campie! Więc jeśli naprawdę kochasz dzieci, jest to idealna praca dla Ciebie! Ja osobiście wybrałam pracę jako campower, ze względu na moje wcześniejsze doświadczenie. Campower działa bardziej za kulisami - w kuchni, jadalni lub dba o porządek na campie, ale jest równie ważny w życiu campa. I oczywiście również ma okazję aby poznać się z dziećmi i się z nimi zaprzyjaźnić!

Pamiętaj, że Camp America jest dla Ciebie dostępne w każdym momencie. Jeżeli masz jakieś pytania to zawsze możesz napisać lub zadzwonić i na pewno nie zostaniesz z niczym sam. To super sprawa, bo czasem naprawdę wszystko to może wydawać się bardzo ciężkie i skomplikowane. W szczególności kiedy studiujesz, pracujesz i nie masz czasu na nic! Pamiętaj tylko o jednym, naprawdę warto!

Kiedy już wszystko uzupełnisz, Twoja aplikacja zostanie wysłana do różnych campów w całej Ameryce. Jak tylko jakiś camp się Tobą zainteresuje zostaniesz o tym niezwłocznie poinformowany i będziesz mógł zdecydować czy to jest camp na którym chciałbyś spędzić swoje wakacje.

Znalazłeś idealny camp? Wtedy, następnym krokiem jest .. WIZA! Ale nie martw się! Ponownie, Camp America upewni się, że masz wszystko, czego Ci potrzeba do rozmowy w ambasadzie i pomoże Ci wypełnić wniosek online. Zostaniesz poinformowany co robić krok po kroku. Gdy Twój wniosek będzie już wypełniony i przejdziesz rozmowę w ambasadzie z powodzeniem, to.. To koniec formalności! Teraz pozostaje Ci już tylko odliczanie dni do najlepszych wakacji w Twoim życiu. :)



I kolejne najczęściej zadawane pytanie! Ile to wszystko kosztuje?

Pierwsza rata: PLN 299
Druga rata: PLN 399
Trzecia rata: PLN 1949a

Więc, całkowita suma opłat wyniesie Cię:


2647 PLN

Więcej informacji możesz znaleźć bezpośrednio tutaj: https://www.campamerica.pl/oplaty/

Mam nadzieję, że odpowiedziałam przynajmniej na niektóre pytania i pamiętaj, że zawsze możesz napisać do mnie na kulakowskaklaudia@gmail.com ! Z miłą chęcią odpowiem na jakiekolwiek inne pytania jakie możesz mieć.

Szczerze mówiąc, naprawdę polecam Camp America i naprawdę nie mam ani jednej złej rzeczy do powiedzenia! Camp America pomogło mi w wyjeździe i zajęło się mną od samego początku do samego końca. Nawet teraz, kiedy planuję swój powrót, nie mam się o co martwić!

Więc, co o tym sądzisz? Jedziesz?

I jeszcze jedna rzecz! Jeżeli nie możesz się doczekać i chciałbyś bezpośrednio poznać pracodawców i mieć szansę aby dostać pracę od ręki, jedź na targi! Co roku, Camp America organizuje targi pracy gdzie można znaleźć pracę marzeń. Tak właśnie znalazłam swój camp! Aby dowiedzieć się w jakich dniach i w jakim miejscu w tym roku Camp America organizuje targi, sprawdzaj regularnie ich stronę.

Na dzisiaj to koniec! W następnym wpisie powiem Wam trochę więcej na temat campu i mojej pracy.


Buziaki,


Klaudia.. X






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz