środa, 25 maja 2016

27 faktów o mnie / 27 facts about me


POL:
1. Kocham wszystko co czarne.. Nawet moja pasta do zębów jest czarna.

2. Złamałam lewy nadgarstek.. Dwa razy.. W tym samym miejscu.

3. Udało mi się nieświadomie wyjść poza swoje ciało (jak to brzmi, haha) i doświadczyłam paraliżu sennego już tyle razy, że nawet mnie to nie przeraża.

4. Zdecydowanie jestem rannym ptaszkiem. Mam wyrzuty sumienia kiedy śpię za długo.

5. Nie potrafię czegoś zacząć i tego nie skończyć. Strasznie mnie to irytuje.

6. Jestem uzależniona od Instagram'a. Kocham śledzić perfekcyjne życia ludzi których nie znam.

7. Nienawidzę kiedy wysyłam komuś piosenkę a on w zamian wysyła mi dziesięć.

8. Nie znoszę kiedy ktoś głośno przeżuwa. Na samą myśl przechodzą mnie ciarki.

9. Zdecydowanie wolę zimno od ciepła. Moje wymarzone miejsce do zamieszkania to Islandia.

10. Mam dwie fobie. Jedna z nich to klaustrofobia, druga to przejechanie kogoś samochodem przez przypadek.

11. Nie znoszę ludzi, którzy koło mnie siadają, gdy w autobusie jest pełno wolnych miejsc. Przez nich muszę zawsze trzymać płaszcz, torbę i wszystkie inne rzeczy praktycznie w zębach.

12. Kocham gotować i piec, ale nigdy nie mam później ochoty tego jeść i żałuję, że nie zrobiłam czegoś innego.

13. Mam alergię na paprykę, ananasa, mango i kokosa. Kiedy jadę za granicę, moją główną misją jest przetłumaczenie ich nazw na odpowiedni język, aby uniknąć śmierci po wyjściu do restauracji.

14. Kocham rozmawiać w nocy.

15. Uwielbiam lody pistacjowe. Mogłabym je jeść na śniadanie, obiad i kolację.

16. Nienawidzę rozmawiać przez telefon. Po prostu nie lubię i jest to dla mnie strasznie dziwne.

17. Uwielbiam kupować nowe zeszyty i dzienniczki. Nigdy żadnego z nich jednak nie wypełniam, bo mam jeden, mój ulubiony w którym zapisuję wszystko. Oczywiście jest czarny.

18. Kocham szampana.

19. Uwielbiam psy! Nigdy nie mogę przejść obok nich obojętnie. Zawsze pogłaskam, przytulę, albo z miłą chęcią porozmawiam!

20. Moje ręce i stopy są zawsze zimne.

21. Chciałabym mieć w przyszłości wielki ogród i własną szklarnię, gdzie mogłabym hodować własne warzywa i owoce.

22. Chciałabym skoczyć na bungee, jednak za każdym razem wymiękam jak widzę kogoś innego kto postanowił skoczyć.

23. Nie mogę patrzeć na dzieci robiące fikołki lub bawiące się na trampolinie, bo od razu przed oczami mam połamane karki i ręce.

24. Mimo tego, że kocham pisać, często zapominam i odpisuję dopiero po dwóch dniach (przepraszam).

25. Aparat to mój najlepszy przyjaciel. Uwielbiam robić zdjęcia.

26. Za każdym razem przed pójściem spać sprawdzam wszystkie ściany, aby upewnić się, że nie ma na nich pająków.

27. Kiedy ubieram rajstopy, zakładam na nie również skarpetki, bo inaczej stopy mi zamarzają.


ENG:
1. I love black so soooooo much, even my toothpaste is black.

2. I broke my left wrist.. Twice.. In the same spot.

3. I’ve had an outer body experience and experienced sleep paralysis so many times I'm not even scared anymore.

4. I'm a morning person. I feel guilty if I sleep too long.

5. I'm not able to start things and not finish them before I leave them. It drives me mad.

6. I'm addicted to Instagram. I love following perfect lifestyles of people I don't even know.

7. I hate when I send a song to someone and they attack me with ten of their favourite songs back.

8. I can't stand people chewing loudly. I just can't.

9. I prefer colder over warmer climates. My dream place to live is Iceland. I love snow.

10. I have two phobias. One of them includes claustrophobia, the other is accidentally killing someone when driving.

11. I hate when there are free seats on the bus and a person sits beside me, so I have to hold my coat, bag and all other belongings in my teeth.

12. I love cooking and baking, but whenever I finish it, I don't want it anymore and regret not doing something else.

13. I'm allergic to peppers, pineapple, mango and coconut. Whenever I'm travelling, my main mission is to translate these words into a different language, so I'm sure I don't die after dining out.

14. I love talking at night.

15. I could eat ice-cream for breakfast, lunch and dinner. My favourite flavour is definitely pistachio.

16. I hate talking over the phone. It's so awkward.

17. I absolutely love buying new stationery and diaries. However, I have only one diary I use. And yes, it's black. The rest of them remain blank forever.

18. I love champagne.

19. Puppies.. I absolutely cannot walk past a puppy without staring at it, hugging it or simply having a chat. They make my heart smile.

20. My hands and feet are always cold.

21. I want to have a garden in the future and grow my own fruit and vegatables.

22. I would love to jump on a bungee, but I'm always too scared when I see other people doing it.

23. I can't watch children play on a trampoline, as I immediately imagine broken necks and bones.

24. Even though I prefer texting, I might actually forget to answer until two days after (sorry).

25. Camera is my best friend. I love taking pictures.

26. Every time I go to bed, I check every wall to ensure there are no spiders hiding anywhere.

27. I have to wear socks with tights, as my feet are frozen to death if I don't.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz